click saja okat =)

Thursday 30 December 2010

alkisah semalam

salam semua!!!
semoga indah di pagi jumaat yang cuti ini,

nak citer pasal semalam kan,
TERTINGGAL KUNCI DLM KERETA!

semalam, pergi sri gombak sebab nak pergi cimb sana, pasal cek yang bermasalah tuuu...
balek singgah plaza alam sentral sebab nak lunch, aku pergi ngan fazi,
trun jew dari kete jalan ke lift,tba2 teringat pasal x ambek kunci kereta
(kunci tu mmg xde alarm, kunci secara manual)

aisehman(tepuk dahi 2x)
aku call bf lar kan,
then call along,,,

oleh sebab kena masuk opis,
aku balek opis ngan teksi, then petang baru pergi sana balek,
oleh kerana rakan opis x boleh tlong sbb mereka nak pergi karaoka,
aku suh fazi drop aku kat plaza,
tapi memang sungguh bernasib baik jugak sbb kawan along ad kawasan berdekatan,
jumpa azrul then dier lar yang tlg pggl tukang kunci semua, x smpai 5 mnit pon setel
sepanjang berlaku nyer msalah tu, along, mama n papa x henti2 call...
caring kan dorang *heart them

lepas tu aku balek dengan jayanya ke rumah,hehehe

moral of the story,
1)jangan lalai
2) masa susah nie lar kita boleh tengok saper kawan kita kan
(thanks din,haqim,emy n akmal, even x dapat membantu sbb jauh, at least korang ad untuk aku)

lepas semua setel, mama call, mama kata,
" papa kata, xyah risau, kita dah tolong orang, orang ada lar nak tolong kita nnti"..
 memang betol sangat tu papa...

sebab tu aku gelak2 jew balek opis, even aku risau kan CBU (keretaku) so much, tp aku tahu insyaallah ad org tlg, walaupun pada mulanya macam takde org yang dapat tlg lansung,tak de yang boleh diharap time tu, yelar, aku xde sapew kat shah alam nie, gombak ramai lar kawan2....

so segalanya setel sekejap sahaja, alaaah, tuhan jentik sikit supaya next time jangan nakal2 lagik
=)

saya baik taw!
(okeh pembohongan besar)

No comments:

Post a Comment

ada orang bagi feedback