click saja okat =)

Wednesday, 22 December 2010

What a small Malaysia

salam,
tadi aku buat perangai gila lagi,
lepas keje terus meredah traffic jam semata2 nak jumpa akmalzainal,
(xde lar gila sangat,cuma jarak nyer agak jauh,dalam sejam)
tapi x kira, nak jumpa jugak!
sampai2, mak akmal suh pergi pasar malam beli beehoom sup,
xada selera katanya,demam...

so pergi lar,
sampai kat pasar,
akmal daa buat reunion daa,salam sana sini mcm YB,
yelar, daa tempat dier banyak lar jmpa kawan,

tetapi,
mahu diceritakan di sini,
jeng3
aku jumpa NUNU!!!
punya berapa tahun x jumpa, x contact,
alih2 jumpa kat pasar gombak,
nunu nie kawan sekolah rendah aku,
dier memang x ada fb, memang ssh nak cntact..
gila terkejut,
peluk2 macam jejak kasih lar aku tadi

what a small malaysia kan!
=)

tu jew nk citer, nk tdo, td balek kul 11 lebih,penat lorh
tidur dulu...
semoga esok saya lebih ceria
(tetiba nk ckp saya,ntah paper)
=)

No comments:

Post a Comment

ada orang bagi feedback