click saja okat =)

Sunday 30 January 2011

Ujian datang dan pergi...

Salam,
seperti yang diwar2 kan pada entry lepas, ada ujian menimpa, tapi saya dengan tabah nya menghadapi (xley blah), hahaha, jumaat lepas kereta x boleh start, hadoih, tapi coolkan diri dan ingat pesan papa;


"kalau kita dah tolong orang, time kita susah, ada lar orang tolong kita"


walaupun x banyak aku tolong orang, tapi alhamdulillah ada jew orang tolong di saat susah, ceritanya macam nie, masa lunch hour jumaat tu, aku ingat nak balik rumah kejap, jumaat kan lunch hour panjang, so ingat boleh balik tido ke apa kan sekali, start2 kereta x dapat, call along, along cakap battery sebab daa lama x tukar, then call emy sebab tahu memang emy balik minggu lepas, dorang daa start cuti midsem.


sementara tunggu dorang sampai, aku dengan senang hati nya melantak biskut lemak dekat office, daa jadi kan, takkan nak sedey pulak, tahu duit akan mengalir deras lagi, tahu jugak aku akan menyusahkan kawan, tapi apa boleh buat kena hadapi jugak, susah pun sikit ajer tuh, orang lain punya susah lagi teruk kan, so xmo sedey2 n meratap tak tentu hala.


terima kasih sangat3 kat emy and aifaa, they always with me no matter wat happen, lebiu both (mati aku kena tetak ngan emy nie lebiu2 aifaa), dorang sweet couple and baik sangat, hope sampai ke jinjang pelamin ok dear. nanti kita kawen sama2 eh (kalau u lambat sangat i kawen dulu lar) hark3


10 minit sebelum pukul 5 semua masalah setel selepas menghulurkan beberapa keping note RM50. fuuhhh, menguji betul, nak celebrate CNY nie, duit minyak nanti mintak akmal,hahaha (gelak jahat)... even lagi 10 minit nak habis waktu kerja aku tetap masuk opis sebab daa keluar time opis, so balik jelar kejap kan, aku dok umah bukan buat apa pun, terbongkang jugak kan, baik layan fb kat opis kan.


lepas tu balik rumah dengan happynya,
thanks yang call x henti2,
(papa mama along aifaa emy akmal rara haqim)
*heart them*


psst: semalam aku cicirkan duit RM17
Ujian ke tuu?
=)
(paksa senyum)

No comments:

Post a Comment

ada orang bagi feedback