click saja okat =)

Monday, 31 October 2011

antara junior dan senior

pernah tak anda ada junior yang sangat baik dan sanggup menolong anda walau dalam apa jua keadaan pon?

aku ada, nama dia ili diyana mohd zubir, orang nya kecik dan pandai, baik sangat, dan haritu aku merengek ak dia ada masa convo aku, then dia jugak sanggup datang, owh terharu.


yelar, kadang2 aku selalu mintak tolong itu ini, budak ili nie turutkan kan ajer, kadang2 aku rasa aku cam seronok jew arah itu ini, kesian dak kecik nie, almaklumlahn aku kan senior, harus lar berkuasa kaann,muahaha..... dan haritue seronok sangat bila ili datang KL, tumpang rumah, dapat luang masa walau sekejap. aaahhh rindu dia balek, teringat zaman study dulu ngan junior2 comel....


sob3, daa terharu, layaaan gambar rr....
nie lar ili, yang perempuan tuuuu,yang lelaki tu bf dier,
nama dier munir
unir nie expert amek gamba blurr2 cmnie,
tapi gmbar org yg bluur, bukan scenery belakang

antara gambar yg drosakkan munir

harituee kitorang lepak wangsa walk
mkn kat little wok



nie adik aku yg budget artis dengan mata grey beliau

pastu singgah ladang aku jap, bagi lembu makan

haaa, nie lar ili yang aku dok cter dari tadi....
jgn salah org plak
thanks for coming sis,
alamak rindu daaahhh...nanti dtg lagi eehh

lepas mkan aku bawak dorg tgk wayang, citer whats ur no,
giler bawak adek2 tgk citer cmtuuu...
=)

2 comments:

  1. akakk....!!!! hu3... rndu jugak nak lepak lagi...! thanx bagi tumpang umah & bawak pegi jalan2...hehehe....abg msti jeles an, ili pegi konvo akak, xpegi dia pnuyer...hehehe...<3

    ReplyDelete

ada orang bagi feedback