click saja okat =)

Sunday 19 February 2012

24 tahun 1 bulan 1 hari

cake haqem n me


20 Feb umur saya bersamaan dengan tajuk di atas, alhamdulillah mampu saya ucapkan, syukur Allah masih memberi peluang umtuk bernafas, macam tak percaya dah 24, tapi perangai still lompat sana sini, sampai kat tempat kerja ada orang paggil budak kecik (hmm ok lar kalau dorang paggil budak gemuk, lagi naya kan), menginjak ke umur 24 adalah satu masa yang agak memeritkan, sakit hati, tumpahan air mata memang banyak, namun pengakhiranya memang manis. kerana mereka2 buat surprised bday party yg sangat sweet, tq to dear emy, tgh2 kusut masa tu boleh mengheret saya ke ampang park. good job! hahaha






me n haqem dapat perfume!!




INI NORMAL

okeh daa jadi gila



they always the best, kawan susah senang, kawan masa tayar kereta aku pecah, masa aku ada problem, tempat meluah segala, sayang ketat2

No comments:

Post a Comment

ada orang bagi feedback