click saja okat =)

Thursday 9 February 2012

Lets dance and sleep!

semalam ada training utk staff performance, tak pasal selected plak perform untuk bday tan sri chairman Mac nie. hadoih, aku jadi tiang reti r, itupon tiang rendah dan gemuk. habis sakit segala kaki semalam, tak warm up, tengok2 terus start rutin yang kitorang practice last week, rupanya dorang ckp kena buat warp up sendrik, cheh!, aku datang awal, siap berfacebooking bagai xde nampak orang warm up pon.

everytime training aku mesti orang 1st datang (kembang hidong), kembang apa nyee, itu namanya semangat dan kecoh tak tentu pasal. haha, entah lar, walhal semalam daa niat nak datang lewat, bukan lar lewat sangat, ala2 manusia lain lar, tapi asyik takut jew haa cane, takut nanti datang semua pandang sebab datang lewat. takut yang instructor ckp "hah you are late, come infront and do a split!!", tak ke menjadi bahan ketawa  mereka2 nanti (okeh paranoid tetibee)

see! aku sorang2 datang siap camwhore lagik
so boleh kata everyday bertapa kat menara public bank. okaylar actually, dah nama menari, bukan suruh bajak sawah. tapi aku nie keras jangan cakap r, dah lar lama tak bersenam, memang lawa sangat lar step aku ni haaa... kongkang habes, mr bean tengok pon dia ketawa tutup mulut, dengan teddy bear dia skali gelak.

balik2 rumah tak boleh tido plak, punyalar penat membanting tulang kat aerobic room tuu, lepas mandi nak kata segar tak, badan sakit2, tapi tido tak dapat, tak ke sakit hati tuuu, dah r badan sakit, hati nakk sakit jugaaak... sampai ke sudah tak dapat tido. x tahular lelap pukul 3-4 am camtuu kot. terasa diri ini seperti didera =(

tahukah anda tido nyenyak itu sangat nikmat?

No comments:

Post a Comment

ada orang bagi feedback