click saja okat =)

Tuesday 8 May 2012

Dream Shoes

kasut kadang kala mejadi perkara paling akhir dititik beratkan, mungkin kerana letak nya di bawah, kalau pakai skirt labuh alamak tak nampak langsung pon kan, kalau time sale baru nak beli, itupon beli sebab murah. tapi pernah tak anda mengalami kaki melecet? masa tu walau pakai jenama top zara, seluar mahal, tudung ariani, semuanya rasa seperti tak kena kan. mula terfikir, kalau lar keluar duit sikit beli yang selesa mesti tak azab mcm ni walau lecetnya bukan sebesar syiling 50sen, kadang2 cuma goresan 2cm ajer.

oleh itu kasut memang satu perkara harus diberi keutamaan ye adik kakak, lebih2 lagi wedding shoes, owh malu la saya, saya dah nak kawen, hik3 (pang sedas kang). setiap hari bila menggoogle wedding shoes rasa macam mampu berangan aje. yelar bukan murah kasut wedding yang cantik dan yang penting selesa. nanti baju pengantin dah vogue, hiasan tudung kepala dah meriah tapi kaki melecet, semua rasa kelat.

sekarang mahu cerita kasut kawin idaman saya. saya mahu yang simple sahaja, seperti yang diwar2kan, kasut harusla selesa, warna mengikut warna tema saya. nanti mesti saya rasa sayalar raja sehari yang paling bahagia kan. saya pilih kasut mcm kat atas tu sebab kaki montok saya tak sesuai pakai kasut yang ada buka kat depan, biasa la kaki kembang. kecik pulak tu. detail pulak harus lar minima, tak mahu sarat mcm nak peragakan kasut tu dalam muzium. suka sangat kasut kat atas tu sebab nampak elegan dan selesa (selesa pon boleh nampak). pada masa yang sama jugak nampak mewah, ada sesetengah perkara tak payah sarat2 sangat, hilang serinya nanti kan.kalau detailing bahagia belakang kasut tu ditukar dengan pearl pon cantek.heel dier pulak memang menepati citarasa, tak terlalu tinggi tak terlalu rendah, ngam2 orang kata.

siapa pernah dengar Absolutelygorgeous By Amy, rekaan wedding shoes beliau memang meruntun hati, alahai bermimpi2 tau. kalau nak order boleh ke link ini , memang banyak pilihan kasut, dan sekarang beliau tengah ada give away!!! meh joint ramai2, mana tahu ada rezeki, dapat jalan dengan penuh keyakinan di hari bahagia anda nanti. insyaallah tak ada adegan tersadung karpet atau tergelincir tangga, almaklumlah konfideeennn....

nak2 review dari norakerel ada cakap rekaannya sangat selesa, lagi lar hati nie meronta nak memiliki kasut sentuhan Amy.

No comments:

Post a Comment

ada orang bagi feedback