click saja okat =)

Monday, 27 December 2010

bila saya sakit, saya akan jadi baik

salam,
(ntah paper tajuk entry kan??)
sukahati lar aku lar...

sebenarnya rasa x sihat sgt skrg nie,
sejak minggu lepas memang macam nie lar kalau malam,
aku nie kan, mesti semua employer nak aku,
time keje aku x sakit,
tapi bila malam or weekend,
sungguh mengada, x sehat lar, penat lar, malas jangan cakap lar kan...

tapi serius,
pagi tadi pun memang ada rasa x brapa sehat...
tp x adalar smpai xleh drive kan,

satu lagi masalah aku,
(apa lagi lar dak nie merapu)
aku kalau sakit x nmpak sakit lar...
mesti para bos2 ingat aku tipu kalau aku ckp x sehat
yelar, x sehat, tp gelak sana sini...
selagi boleh cakap plus berjalan memang aku xkan nmpak sakit..
padahal  kepala mcm nk pecah...
adoyai...........

mcm skrg nie lar,
aku rasa skit badan, kepala weng tahap cipan,
tp muka exited menaip dengan laju pasal entry saket nie...

tp serius weh,(skali lg)
kalau aku x sehat aku nmpak baik sket, kurang bercakap
nmpak innocent gituuu(palotak hang!)

btol lar...
akmal plak xnk layan aku,
gf saket sunuk2 dier mkn tenuk, eh bukan...
sunuk2 dier lepak mamak....
agak2,nak aku lucutkan jawatan beliau sbg bf aku x???
hantarkan undian anda kee,33444
(bzir kredit korang aku x tanggung,jgn mintak gnti kedit lak)

okeh kepala daa weng tahap kuda lari kena kejar,
lajuuu woooo
bye!



No comments:

Post a Comment

ada orang bagi feedback