click saja okat =)

Monday 27 December 2010

Nurul Raidah Bt Mohd Rashidi Lim Kim Bok

salam semuanya,
entry kali ini nak citer pasal diri aku lar,
sajer nak cter,

nama sebenar aku adalah seperti tajuk post kali ini, nama chinese tu memang nama bapak aku, dalam ic pon macam tuu, xde tambah2, ramai sangat tanya, bank pon call 2 x untuk confirmation kalau nak kuarkan cheque..

umur 22 tahun, perempuan yang tak cantik sangat tapi cukup sifat
(alhamdulillah)

sayang mama papa a'an, acik, along, noor ang ank buah so much....

saya ad bf nama akmalzainal, sayang beliau jugak, n selalu lepak rumah dier sebab kamcing dengan mak dier
kalau aku cter g umah dier korang jangan pk bukan2 plak( pang kang), kat umah dier siap ada bilik untuk aku tahu, kebiasaan nyer akmal halau aku balek, mak dier yang suruh tdo x kasi aku balek,..huahuahua
moga jodoh aku panjang, daa baik ngan family dier risau pulak aku kalau x jadi kan...

sekarang aku tengah buat practical kat MCMC sampai January 2011, lepas tu akan menjadi pengganggur, saper2 ad keje sila cntact aku keh

aku gadis lasak tahap gaban tapi suka nanges...shhhhhhuuhhh
(diam2 sudey)

aku sangat sayangkan kawan2 aku.. kadang akmal pon kena tolak tepi..hehe

aku suka shopping, sapew x suka kan
=)

aku tengok wayang untuk habiskan masa and dah xtaw sgt nak buat apa...
sejak dok shah alam, rasanya agak banyak lar cter aku tengok, kalau nak suh bt review no hal okay

hmmm, x tahu nak cakap apa dah, kalau nak tahu tanya sendri lar eh,
tanya kat fb okeh, klo soklan mengarut aku x layan tahu

aku lar nie...x cayer sudah,kang aku tempek
 gambar angelina jolie baru tahu


tu jer kowt....
hehe saya yang periang...
=)


No comments:

Post a Comment

ada orang bagi feedback