click saja okat =)

Monday, 10 January 2011

11.1.11

morning!!!
owh sudah 11 hari berada di tahun 2011
bermakna sudah,
22 tahun,11 bulan 3 minggu hidup di atas muka bumi,
hope tahun nie aku maju setapak lagi
  • aku nak cari kerja(kalau boleh nak kerja yang tetap)
  • nak bagi duit kat mama papa (kerja belom dapat mcm mana nk bg kan)
  • nak beli macam2 (sopink itu wajib)
  • nak jadi lebih matang
  • nak tunang! (eceh gataii ehh)

sebenarnya banyak yang aku nak capai, tapi secara specificnya biar aku saja yang tahu,ini bukan azam,aku x pernah kisah pasal azam tahun baru sebab aku takkan ikut milestone yang aku sendiri cipta, ada kala aku cuma ikut arus yang telah dicorakkan, kita x tahu apa yang akan berlaku, yee aku merancang, tapi bukan aku yang menentukan, semoga tahun ini aku masih bertuah, hidup pon harapkan ehsan tuhan. kalau tak dah lama meninggal, syukur alhamdulillah. senarai di atas selalu bermain dalam kepala aku, kalau pasal sopink jangan cakap lar kan.hehehe . pasal tunang, semua orang tanya, kawan aku ramai daa kawen pon, tapi nak buat mcamana, bagi aku itu perkara serius, aku kenal diri sendiri dan juga dier, aku takut kang tunang2 putus, masing2 muda, kerja belum tetap, nak tunang apa nya, memang x manis bercinta, aku tahu juga faham, tapi banyak lagi perkara lain yang harus aku utamakan. saper tanya aku pasal tunang lagi, siap! aku bukan bercinta 10 tahun pon. so kalau nak tunang, silakan tapi jangan ajak aku..hahahaha

aih rindu papa mama
=(



No comments:

Post a Comment

ada orang bagi feedback