click saja okat =)

Tuesday 4 January 2011

2011!!

hai semua!

hmm sekejap jer kan daa 2011, korang msti countdown kan malam tahun baru, tengok bunga api kebaboom!, aku xde countdown2, tdo depan tv ada lar... aku keluar tapi jam satu pagi, g photoshoot kat putrajaya, best2! =)

tapi gambarnye dengan jurufoto lagi, jurufotonya sangat busy smpai xde masa nak pass, nak gambar!!!! sabar jelah kan...

meh2 tgk dr camera sony sy yang bkan dslr nie..


smpai menonggeng amek gmbar tuuuu

hmmmm, tahun 2011 nie agak membawa makna lar sebenarnya, tahun di mana aku tidak lagi memegang title pelajar (ayat nak skema budget dapat A+) uuwawaaaa!! nak kata happy adalar sikit, tapi rasanya student lagi best, elaun bulan2 mntak kat papa jew, skang daa segan nk mintak woo... malu lar saya, saya kan penyegan (muntah hijau+biru)

bila lar nak dapat kerja tetap nie... tp kalau xnak keje boley? ada tan sri nak amek i jdi ank angkat ?? (kelip2 mata, dah r mata sepet) piiraahhh! semoga dapat keje cepat, x sabar nak pgg duit sendrik woo, boleh sopink sesuka sesuki hatiku

hmm, aku lahir bulan satu, tahun baru jew bertambah umur, benci r.. dah tua, dosa pon mkin banyak, ish2... pastu bday aku msti orang lupa sebab awal tahun orang busy. dulu masa belajar salu dpt surprise bday party, skrg xyah mimpi lar, xde saper nak peduli, sob3, nak mama papa!! (tba2 emo,dush!!)

owh 2011, semoga membawa banyak tuah dan untuk aku dan keluarga...

1 comment:

ada orang bagi feedback