click saja okat =)

Tuesday 4 January 2011

minggu terakhir intern...

hai semua!!!

x percaya plak daa 8 mggu aku di sini...
waa daa minggu last,
x cayer kan??
(ketuk kpala kang! dr td x pcaya)

nak kata sedih x pon,
sebaaabbb,
aku still kat sini lagi sebulan,
utk post support staff,
x follow blog aku lar tuh klo x tahu
(ko ingat ko tuh hanis zalika, x pon dini n lesbo terlarang beliau org nk follow blog engkau??)

hmm, banyak jugak belajar kat sini memandangkan aku mmg xde experience langsung, camaner nak photostate pon aku blajar kat sini tahu, pnya suka main machine tuuu, hehehehe. jap!(tba2 aku rindu bf aku) iklan jap, kepala otak aku nie mudah terganggu, tba2 ingat itu and ini, haa! nak ckp psl intern kan, seronok jugak lar dok office nie, ramai membantu, aku kan macam x tahu apa2, semua benda nak tanya. kalau x tanya x tahu kan, so better tanya tapi jangan tanya soklan x masuk akal, kang kena luku aku xnak bertanggungjawab tahu.

haih tiba2 rindu papa aku plak, minggu depan aku terus sambung kerja sini kalau x boleh balek kg kan... semoga rezeki aku murah, kalau boleh xnak menganggur lar, malu2...

amiiinnn....
(doa untuk aku tahu)

at MCMC
(ingat comel plus chantek lar tu kan)


No comments:

Post a Comment

ada orang bagi feedback