click saja okat =)

Thursday 27 January 2011

membeli belah vs khurafat

salam,
weekend nie akan ada banyak kerja memandangkan saya akan berpindah ke rumah kat area setapak, so semalam ada orang baik hati datang dinner and teman saya jalan2, dan membeli belah untuk rumah baru, sedikit keperluan asas lar sebab rumah baru tak ada furniture, cuma ada katil. macam biasa duit keluar macam air terjun kat ulu bendul, tu dah beragak tuuu, tapi saya bangga dengan diri saya semalam sebab saya x membazir, saya beli barang keperluan je, baik kan saya? (statement nak penampar)
muka exited ....
ada lar beli rak2 yang simple kan, dengan budget yang tight, boleh lar 2 rak, beli kat jusco jew (jusco ada sale sampai 8th feb x sila, pergi lar ramai2).. lagipun rumah baru tinggi oo, karang susah nak pindah randah, so beli yang simple2 sahaja.
en masham saya, tengok tu! mls nk bawak
lar tu, tapi memang berat ooo,eh xde laki kan
kuat, saya bawak satu dier bwk satu.. =)

bawak ngan troly lar senang,hahaha
lepas tu pergi makan pizza hut, da lama mengidam ooo, tak pregnant tp mengada nak mengidam, padahal nafsu serakah semata2. after makan2 saya dan en masham pergi tengok movie, cerita khufarat khurafat(orang daa muntah tgk saya baru jew tengok semalam). masa nak masuk movie tu terasa dahaga plak, pergi beli air mineral yang mahal, RM 2.40 sebotol, kalau kat superstore mesti singgit jew kan, so saya nasihatkan bawak air mineral, xyah beli kat cinema, jimat singgit 4posen tu, kalau awk kaya xperlar... =), sebenar nya banyak boleh jimat kalau tahu merancang, sayang nya im a very bad planner... walhal sekotak air mineral kat rumah tu...lupa bawak lorh

RM 2.40 satu...
tapi saya selalu beli setiap kali tgk wayang,
bukan sebab saya kaya, sebab saya suka habiskan
 harta papa saya! derhaka betul...
banyak adegan terkejut2 ooh... tak disyorkan kepada pesakit jantung. nak kata takut tak sangat, tapi banyak sentap lar, tapi kan, ada 2 orang budak yang tengok dalam cinema tu, umur dalam 5-6 tahun kot, slumber badak jew, malu i you nak takut banyak2, so i buat ganas takut sikit2 jew.. budak pon boleh slumber siap gelak2 lagi, damn! jatuhkan maruah aku sebagai gadis ganas betul lar. tak payahlar saya buat review bagai kan pasal khurafat tu, korang daa muak kan dengar n baca kan blog lain, muahahaha. tapi bagus lar movie nie ada msg lar, jangan amalkan perkara khurafat and kawan dengan syaitan, saya tak kawan dengan setan, setan yang nk kawan dengan saya. sshhuuuhh pergi jaoh2...

next destination, FOS, sopink baju murah, baju kerja sikit sebab saya kurang pakai baju kurung, so haruslar banyak kan exec wear. semalam ada usha2 dekat masalam masa lunch tapi mahal ooo (untuk orang sengkek macam saya mahal lar, kalau macam awk tak koott). saya belanja akmal masham undershirt, ala tshirt ketat tuuuu , baik hati x saya?? padahal tak sampai sploh hengget,hahahaha.

selepas puas berkeliaran kitorang pon pulang!!
yeah thanks dak kering + masham
heart u lar
sekian sahaja untuk kali ini

hari nie hari jumaat, sebab tu lar kata ganti nama 'saya' digunakan..
sopan tak saya?ceit!
selamat hari jumaat!!
=)

No comments:

Post a Comment

ada orang bagi feedback