click saja okat =)

Wednesday 26 January 2011

menghitung hari

selamat pagi,
congak congak tinggal lagi 2 minggu kat skmm nie, itu kalau tolak cuti chinese new year berapa hari jew tinggahl, waaa saya bakal meninggalkan shah alam, nak kata happy tak, nak kata x happy pon tak, kerja sini rilek xde jalan jam ke apa, tapi kalau jumaat nk lalu kat tepi masjid negeri ti memang mcm jam kat KL tuuuuu... kerja sini x kelam kabut, rumah dekat jer dengan tempat kerja, parking pun x payah bayar. ececeeyyhh, macam luanhan perasaan xnak meninggalkan dunia shah alam jer.. hahaha.. kat sini memang aku x ada sesiapa sebab tu bosan. kawan pon x ramai kat sini, bila bosan2 memang rindu sangat kawan2 kat muadzam, emy n rara sila lar balik cepat, miss you!!

gmbar twin dorang yg aku kidnap kat fb td
=)
congak2 jugak chinese new year pon da dekat, baju raya x beli lagi, aku memang celebrate CNY sebab papa chinese. so jangan pandai2 cakap aku mengada nak celebrate, korang dengki ehh?? hahaha.. waaa sungguh tak sabar lar. jumpa auntie uncle tapi ada satu masalah lar, along baru dapat baby, so dia tak balik kot, risau jugak kalau papa cancelkan, tapi papa macam beria nak balik, daa booked hotel bagai. semoga tak ada rintangan lar kan, sebab i need a vacation badly, hope lepas jalan2 nie kurang sikit kepala yang serabut nie, oh yee, kg papa saya di melaka.. =)
melaka here i comeee!!!

congak2 lagi, bulan dua nanti dah tukar kerja, akan mengharungi dunia bekerja yang sebenar, sekarang nie bukan x benar, tapi jadi support staff jew, kerja banyak tapi senang, x guna otak sangat, penat pun tidak, sentiasa ada masa main fb,hehe, boleh update blog lagi, gila relax kan? hmm takut jugak,takut nanti tak boleh nak adapt, yelar culture shock tetiba kan tapi i try lar, wish me luck bebeh.. yeahh!!! gambateh...

see! kantoi aku bukak fb
eh muka aku cam tembam eh?
ok dah habis congak2..
=)

No comments:

Post a Comment

ada orang bagi feedback