click saja okat =)

Wednesday 26 January 2011

Ahli baru =)

hai semua!!
kira2 pukul 2 pagi semalam aan msg,
angah, kita dapat baby boy!!!
along pulak msg,
alhamdulillah...dapat baby boy..

dengan ini saya mengumumkan pertambahan ahli dalam family kecik saya, alhamdulillah kakak ipar selamat melahirkan baby lelaki pukul 2 pagi tadi, waa suka2, auntie bday 19th jan, bby bday 26th jan, yeay!!! ada jugak sama bulan. hehehehe.. mesti baby pandai and comel macam auntie kan? (nak muntah darah x,g muntah jauh2) . tak sabarnya nak balik dukung and cium baby, tapi kena tunggu baby besar sket sbb aku x tahu dukung baby yang lembik, cant waittt!!!!!!

alaaaa nak balek, nak tengok baby (hntak2 kaki, pang kang), gila teruja weh, macam nak umum satu malaysia, tadi aan mms gambar, giler comel baby tuh, tapi nama belum tahu lagi, tadi petang call mama semata2 nak tanya nama baby, tapi mama kata tak tahu lagi, sebab kena jugak tnya parents belah pompuan, kira macam sama2 discuss dengan besan dia lar, along bukan reti nak bagi nama anak, selalu dia serah kat mama ajer... nama anak along before nie:

AHMAD RAFIQ IMAN
NURUL AUNI RAUDHAH
yang ketiga belum tahu lagi, tapi for sure ada satu nama yag mula dengan huruf R, family aku semua ada nama yang start dari huruf R seperti berikut(berikut tak tahan tu, bapak skema):

MOHD RASHIDI
RAKIAH
AHMAD RIZAL
NURUL RAIDAH
MOHD RAZIN
NURUL RAIHAN

hehehe, yang penting semua ada makna yang tersendiri, mama memang suka kaji2 nama nie... dengan pemgumuman di atas tentu anda semua dah tahu bilangan adik beradik dan nama penuh dorang kan? gilo macam aku buat class sejarah salasilah family aku plak, xyah hafal taw, x masuk exam poon.. hehehe...

later i msukkan gmbar baby...
sebab malas nak transfer dari hp lagi
wink~

No comments:

Post a Comment

ada orang bagi feedback