click saja okat =)

Monday 31 January 2011

Morning morning glory &Selamat Hari Wilayah

salam semuanya!
hari ini saya bangun dengan cerianya siap basuh baju bagai, rajin kan saya,muahaha. semalam bukan main lagi sakit kepala lar moody lar siap rasa nak pergi amek mc pagi nie, sekali okay jew, hangat2 tahi ayam betul, hehi.. ye memang jarang sakit, jangan diminta musibah datang, karang tuhan bagi tak bangun2 baru tahu kan.

eehh semalam kita (nak berkita2 plak dah) tukar gambar header kita tahu, gambar diedit oleh en anip yang sedang tido kat german tu lama dulu, terima kaih lar yee en anip, asal nya gambar tu sangat besar, tapi kena crop sikit lar sebab tak muat semua. cantek tak? brani cakap x cantek, tak nak kawan!

kat bawah nie gambar asal,


gambar masa kat pulau manukan sabah,
edit by en anip
caption:aku rindukan ketenangan itu

eceyh caption nak tip top bagai kan, btw selamat hari wilayah siapa yang duk n kerja kat KL tu... selamat bercuti, untuk pengetahuan anda saya jeles yang amat, walaupun pura2 tenang dan damai di sini. hark3

mood: eh saya macam x sabar nak celebrate CNY lorh
=(

No comments:

Post a Comment

ada orang bagi feedback