click saja okat =)

Thursday 24 February 2011

aku dah berubah??

assalamualaikum cikgu!!

waaa lamanya tak update, bukan aku yang salah, masa yang mencemburui, maybe jugak aku yg malas, hmm ada kemungkinan itu, hehehe, tapi betul, bukan aku yang salah lar, sebab sekarang sangat lar sibuk dengan training bagai, ulang alik ke bangi, dalam sejam perjalanan sahaja, tp kalau jam jadi sejam setengah lar, balik penat, pastu tidur kena awl, yelar pagi esok kena bangun awl kan, kang lewat datang aku jugak yang malu karang. =)

tapi apa pun aku tetap blog walking, tak pernah tinggal, sumpah weh, aku nie jenis silent reader, kadang2 jew bila seruan datang aku tinggal comment. semalam aku pergi maju junction mall, baru 1st time pergi, sorry jakun sikit, almaklumlah aku gadis desa, eceh... hehe, not bad lar, tapi kecik, pusing 2 kali dah bosan. tapi banyak barang murah. ada baju 20 hengget jew, tapi aku x beli paper sebab life saving awareness spirit sedang berkobar2, muahaha... xde lar, macam xde apa nak beli, semua tak berkenan pon. biasanya aku memang pantang nampak baju.

pastu bawak wani, addah n syikin pergi jalan tar, oleh sebab pergi weekday, waktu bekerja pulak tu memang xde feel lar.tak banyak kedai bukak kan. sekali lagi aku xde mood sopink? biar betik??!! dah berubah ke aku nie? hehehe, semoga berkekalan lar hendak nya, kalau akmal tahu aku camtu semalam mesti dia buat sujud syukur banyak2, mana datang hidayah entah. rasanya belum bulan ramadan, takkan hantu sopink aku kena ikat kot.

malam pulak aku ke wangsa walk, tengok movie, no strings attached, best jugak, tapi ada sensor sikit2.. lawak jugak, bagi aku best! tak tahu lar bagi anda kan. selera kita tak sama, kalau dah sama maybe sekarang kita dah share boyfriend (choi!! xnak aku). mahu dijelaskan sekali lagi di sini, mood sopink jugak tidak muncul. pelik binti ajaib tuuuuu, duit ada dekat 2ratus dlm purse..hmmmmm...patut lar hidup aku macam tak bermakna lar semalam,baru sedar rupanya tak sopink paper


mesti akmal merasakan hidupnya semakin bermakna dengan perubahan ini
k lar, nk pg on9 sopink *opsss!

No comments:

Post a Comment

ada orang bagi feedback