click saja okat =)

Saturday 12 February 2011

Cuti Part 3 : berjalan2 habiskan duit.

as salam,
okay sekarang daa masuk part 3, gila punya cuti, semua nak dikongsi, meaningful sgtkah? ya bg aku tentunya tidak bagi kau, =)

location: jalan tar-tasik titiwangsa- rumah saya- wangsa walk
mood: moody bila panas, happy bila sejuk

sabtu lepas aan (my sista) tumpang tido kat rumah aku, sebelum dier balik matrik, so org daa dtg kan, aku pon bawak lar jalan2, bukan selalu pon aan tu datang. pagi2 bangun pergi jalan tar, tak pagi sangat r, lepas kemas and basuh baju sikit2 dalam pukul 10-11 kot, pergi jalan tar, tapi naik train, belum berupaya drive ke tmpat sibuk pun, lagipun naik train jimat, tapi kalau yang berstandard tinggi xmau naik train xper, maybe kereta anda sng dibawa ke sana dengan bantuan driver.=)

oleh sebab sampai tengahari, memang orang pun tak ramai, tapi panas memang sedikit menguji, eh xper2 perempuan kalau bab shoppping tahap kesabaran tiba2 menjadi tinggi, ajaib bukan, so sila salute perempuan (tiba2). aan banyak jugak borong, aku? xde paper, cuma aan ada belanja shawl murah. i loikeee. aan ni yang bagus nya, bila berbelanja dia ingat mama and aku,ingat family dia, anak2 saudara dia, so dier suka beli barang untuk kitorang, kira cam adik mithali lar, tapi klo dtg moody, ya rabbi...

lepas ke jalan tar, ingat mahu balik rumah, tapi macam tak best kan duk umah jew, so aku bawak aan g tasik titwangsa. perut pon lapar kan sket2, nak mengunyah ajew kan, plus boleh bersantai tanpa mengeluarkan duit, hehe, g shopping mall kan ada jer yang berkenan dan grab trus bayar. kat tasik aan beli rojak buah tu, boleh tahan lar. aku joint makan jugak sebab x pedas. tapi aan buat perangai nak aiskrim roti (mcm aku jugak rupanya) pastu punya pusing2 jumpa lar, then kitorang solat kat surau tasik tu, best2, hujan lebat sangat, aku siap tdo lagi.. hehehe...
ann, =)

rojak best!!
jalan punya jalan pusing tasik, tiba2 nampak ada org buat wedding ceremony kat situ, sweet, aku tgk pengantin tgk shoot amek gmbat kat tpi tasik lawa weh... aku tiba2 terbayang wedding sendirik, eceh gatai dtg, padahal entah kawen entah tidak kan.
wedding tepi tasik, tema arange putih
lepas tu balik rumah, sempat rehat sekejap, kemas apa yang patut, kitorang tgk movie citer yogi bear, best jugak, kelakar, tapi bukan lar kelakar yang mengujakan sgt, biasa2 sahaja, elok sgt utk tontonan family, couple pon okay, hahaha. cadangan sahaja, xnak takper. =)

itular pengisian untuk hari sabtu saya, anda bagaimana? hahaha, padahal korang mesti dah update on the spot kan, almaklumlah aku outdated sikit, seminggu baru nak update.

eh, saya semakin jauh dan jauh
bila nak balik ke pangkal jalan nie...ish2

asal semua gambar aku upload senget?
eh nama sebenar adik saya nurul raihan taw, jd aan
=)

No comments:

Post a Comment

ada orang bagi feedback