click saja okat =)

Thursday 17 February 2011

lain lar, mana ada sama!


"everyday is a different day"

itu sebenar nya satatus terkini di fb aku, haha.. sajer jew.. tapi betul kan, ada kew dalam satu hari sama dengan sama, i mean sebijik, kalau harinie termaki orang pukul 12.55 tengahari. semalam pon waktu yang sama,12.55 jugak, rasanya tak ada kan, kalau rutin yang sama maybe lar. mana ada sama kan, lain lar, lain yang amat.

setiap hari mesti lain, jadi kalau hari ini x bagus, esok blum tentu tak bagus jugak, konsep yang sama, kalau hari ini anda sempurna, punyai segala2nya, belum tentu kesempurnaan itu berterusan. mungkin rezeki ditarik tuhan, who know rite? so beringat lar, tapi kalau terlampau beringat, akan jadi tak tenang macam aku ni haa, risau itu risau ini. contoh aku dah terjagh awl pagi tadi, nak tido balek risau tak terjaga balik, kang lambat nak pergi kerja. so tak tido, dan akhirnya sakit kepala. sekarang macam ada weng2 sikit lar nie. ish3

jangan sombong dengan orang, esok2 time susah xde yang menolong. jangan lokek membantu, mana tahu hari nie hari dia esok hari kita. masa depan semuanya risiko, sebab xde siapa akan tahu masa depan. tahu meramal jew, itu pon kita hanya boleh merancang, selebihnya serahkan pada tuhan. sebab tu lar, ada org ckp, hidup macam roda, kena lalui atas dan bawah.

jadi berpada2 dalam semua benda okeh, pesanan ini dibawakan oleh nurul raidah kepada nurul raidah

nantikan kemunculan saya di konsert maher zain,
palotak ko rydaa!
ontah paper melalut pagi2
 eh, saya rasa sy daa lama tak shopping
(haih, x sedor jugak rupenye)

2 comments:

ada orang bagi feedback