click saja okat =)

Friday 25 March 2011

ingat senang ke nak cari makan??

selamat pagi dan assalamualaikum,
(mcm terbalik jew greeting aku, ptotnyer salam dulu kan)

di pagi sabtu yang tak berapa nak indah nie, (Sebab semalam aku takleh tdo, every hour terjaga), aku harus kerja mencari rezeki di medan peperangan, hek eleh, gila nak gempak, hehe, tipu jew... the point here iss!!! aku kerja keje di hari sabtu setelah 5 hari balik umah kul 10pm, aku tak kesah, tapi sian rr badan aku nie haa... branch aku boleh pulak buat roadshow di weekend yang sepatutnya hari bermalas-malasan.. malas jew, cane nk maju (ni kalau hati baik aku bersuara lar).

gila malas weh nak bangun, tapi update blog boleh puleekkk, tak payah confius rr, awk pon camtu jugak kan, hik3

udah2
pergi cari makan, kalau tak jangan kawin
okeh!! saya pergi cari mkn skrg!!
amboi gatai noooo

daa tahu greeting di atas terbalik, x reti nak tukar,
m.a.l.a.s teehehehehe

No comments:

Post a Comment

ada orang bagi feedback