click saja okat =)

Wednesday 16 March 2011

merong mahawangsa yang sangat tak best....

hai selamat pagi,
daa gosok gigi kew?
 tajuk entry tempah maut kan?? aku tak tengok lagi lar cerita tuu, sepatutnya semalam, tapi lupa beli tiket awl2, memang semangat r beratur dari perlis ke KLCC, pastu tengok2 kat screen tu full, akmal pula mengambil keputusan untuk melawat cousin nya yang comma sebab accident, takkan aku nak halang hasrat suci beliau walaupun hari rabu suppose to be our dating day....

aku merayau2 jugak dekat wangsa walk tu, daa tak dapat tgk merong mahawangsa yang gempak dan semua orang review pasal citer tu kat blog, aku rasa outdated ahh (tiba2) hahaha, padahal mana pernah kesah pasal movie nie, biasanya kalau citer tu sgt2 best atau meletup2, lepas 2 minggu baru aku pergi tgk... org daa muak daa dengar,aku baru terkedek2 beli tiket =).. okay nak dijadikan kisah, aku sebenarnya xde mood sangat nak shopping, memang lately mcm bertaubat rr, tp sebab sakit hati takleh tgk merong mahawangsa aku terbeli satu cardigan, canteek, tapi cutting besar sikit, dier buat free size koot... ehh perasan x aku bold kan perkataan ter tuuu, memang tak sengaja kot, mahu mengubat hati yang luka, merong mahawangsa lar puncanya! (atau mungkin taubat aku yang kurang nasuha)

aa! tak kira,
aku nak salahkan merong mahawangsa jugak, sepatutnya semalam aku daa tahu semua jalan cerita pastu boleh bangga2 kan kegempakkannya kat opismate aku harinie
okeh bye!

1 comment:

ada orang bagi feedback