click saja okat =)

Thursday 17 March 2011

Elyas Qaleef bday celebration!

weekend lepas, hari sabtu angah (kakak akmal) ada buat makan2 sikit, untuk celebrate bday ank elyas, baru setahun dak montel tuuuu, memang sonok ar bila acara makan2 free nie kan. dalam pukul 4 lebih camtuu aku gerak ngan akmal n along ke PJ, sampai2 semua daa siap , konon2 mahu tolong lar, pigiiraahh, tolong makan ada rr... hehe

memang meriah jugak lar.... ramai kawan2 angah datang, cake superman! best2, tapi daa muak, so makan cake sikit jeww, mak kan jaga badan uuu (pang nak?).... lepas tu mengantuuuk yang amat, boleh plak buat rumah sendirik, g baring dalam bilik imania khadeeja. hahaha, bab buat umah sendirik nie aku suka, hark3, gila tak senonoh. agak2 dorang nak halau aku tapi tak sampai hati... hahahaha

gambar banyak jugak, so sila lar layan, xde lar usaha jurufoto sia2, photo2 jgak mgkin kecik hati kerana aku mempergunakan beliau untuk berbagai tujuan, upload kat fb dgn caption yg mengarut, dan gunakan mereka sbg tarikan di blog, kalau lar mereka boleh mintak royalti, kali ini biarkan mereka bercerita...........
banyak makanan woooooo

tadaaa!!!! cant wait to bite uuu

the guest

celebrate hiimm

cake superman, gagah woooo

tiba2 superman lapaaa lalu mkn mee kari
pelahap antarabangsa
bakal isteri superman kenyangg
en superman pon kenyang sekali setelah melantak mee kari
dan selepas penat lelah jado model untuk cake bday

future leader of the world
happy bday to uuuu!
lu apa pandang2, daa habeskan cake gua buat mka x bsalah
plak,bak 5 hengget, dah r, gua nak g layan citer kak limah plak


 tu jelar kot, meh aku plak amek alih tugas bercerita, terima kasih en photo... pastu kan aku ada agenda lagi taw, lepas mgrib kitorg pg assunta hospital, nak taw kenapa?? tggu next entry rr, penat daaa..... xnak tunggu pon xper, tapi salu bukak blog aku k...
=) 

1 comment:

ada orang bagi feedback