click saja okat =)

Monday 14 March 2011

meroyan melanda diri....

semalam aku meroyan kot, lepas kerja terus pergi umah akmal, elok2 park kete terus masuk umah, terkejut mak akmal dok baca surat khabar kat depan tuu, aku salam2 sikit pastu g tgk tv... sebenarnya aku kempunan nak tgk tv lar, kat umah aku xde tv, paper pon tak baca sekarang. bilik sewa aku plak kecik, kalau bawak masuk tv kang memang tak tahu nak letak mana lar. sampaikan nak tahu pasal dunia pon aku curi2 baca paper kak lili beli kat office.

pasal meroyan semalam plak, dah sonok2 tgk tv, pastu kacau2 akmal, ajk beli tomyam then makan, lepas tu sambung lagi tgk so you think u can dance? yes! i am!! (giloo).. yang takleh blah memang buat cam umah sendiri, aku dok makan keropok ikan depan tv, mak akmal plak tambah kerepek pisang, lagi seronok aku makan, daa lupa diri tu rumah orang, akmal plak malas layan aku, dia dok dalam bilik diam2... aku lepas ngan mak dia kat luar, agak2 mesti dier ckp dlm hati "bila lar nak balik dak raidah niee, menyemak jewww".... ahh aku tak pedulik, aku nak lepak jugak sambil layan AXN. blagak r tuu umah dier ada tv beso... cis!

pastu aku dengar akmal gayut dengan nada yang mencurigakan, baik jew aku dengar, biasa kalau ckp ngan kawan dier mesti dier kasar sket, paling tak pon mesti ada jerit2, alah biasalar lelaki kan, aku dengan perasaan yg curiga lagi syak wasangka terus tanya ckp ngan siapa, dier bleh plak xnak ckp... sengih2 kerang busuk jew dia, aku lagi tak puas hati kan, trus amek hp dia cek, sekali adek aku call dia, hahaha, hp aku tggal dalam kereta... sorry yee dak aan tembam.... kakak mu ini menumpang kasih di rumah orang.. =)

ehh seronok gak meroyan semalam
agak2 harinie nak meroyan lagi tak??
(xmo lar, kang kena halau ngan akmal)

No comments:

Post a Comment

ada orang bagi feedback