click saja okat =)

Thursday 10 March 2011

cerita daa basi pon nak kecoh, apa daa!

hai =)
ekceli (actually) aku cuma nak kecohkan satu citer yang daa basi, sebenarnya saya (ko pehal nak bsaya2?) pergi genting highland haritu, bila?? harituu lar! haha

alkisah aku tido dalam kereta, bangun2 daa dekat theme park daa.. ok, surprise again, damn, sepatutnya aku boleh agak akmal nk bawak aku ke genting, tp aku tak dapat agak sebab dier lalu ulu yam, mana aku tahu jalan tuu, siap tido plak kan, eh hobby aku tido dalam kete taw, sebab tu aku sgt truk kalau pasal direction. daa sampai genting tu ada lar magic show, best jugak, seronok jew aku nganga depan stage layan silap mata.. hehehe, pg x sampai 3 jam pon... tp sungguh manis saat ituh ( tiba2 nak berbunga raya pulak)

jom layan gambar, zaassss..............
muka sambut raya lepas bangun tido
ni ada show dr mat saleh mana ntah, menari ala2 MJ

hai, i kat venice, jeles x??

perasan x?? mka dier mcm demam malaria kapioka

tadaaa!!! i kat disneyland, u katner?
hempuk kang!
hehe, punya daa lama aku pergi, lepas CNY kot, tapi baru nak update, kecoh ar lu...
wakluuuu, bukan gua update kat blog luu.
hahaha

No comments:

Post a Comment

ada orang bagi feedback