click saja okat =)

Monday 11 April 2011

kuih berwarna warni ceriakan saya!

as salam dan selamat pagi!
bersama saya dalam ruangan cute dan comel,

okeh kebelakangan ini saya down sedikit dan penat. so selalu moody2 dan bermalas malasan, tapi kan bila tengok kuih yang kak nina buat, rasa cam comel oohh, secara tak langsung aku happy,(ntah paper). semoga hidup aku pon berwarna warni dan manis camtuuuu......amiin

gilerr comel!!!!!
(kuih tart tu jew, bukan akuu)


aku sebenarnya tak reti nak explain camaner kuih nie, tapi sedap dan manis, walaupun nama dier cheese tart, kadang2 macam macam rasa manis blueberry, tak tahu r, aku tahu ngap jew. ada macam2 colour tapi harituu nak purple xde, saper ntah rembat dulu, ceit!

aku rembat kat fb kak nina....hehhee
kak nina buat 2 versi taw, mula2 dier buat yang besar, gambar 2nd tuu, pastu yang kecik (yang aku pegang tuu), serius comel2, kak nina nie opismate aku, dah r cntekk, suka buat kuih and masak2 pulak tuuuu, beruntung suami dier, x macam aku, kesian dak akmal dapat aku, nasib rr..... hahahaha (gelak jahat)

lapar pulak daaahhh
aiyak!!

3 comments:

ada orang bagi feedback