click saja okat =)

Thursday 14 April 2011

mavi world??? ni baru world............

ketika aku bangun pagi, tiba2 aku teringat ini,

sedap!!
arrr ngidam, xper nanti weekend pergi cari, x lama daahhh, eshok lusheee jewww



putu bambu world nie aku selalu beli every weekend, biasanya petang ahad lar, memang besh wooo, mahal sket lar RM2.50, tapi ok sebab sedap then presentable, siap ada sudu skali, dalam kete terus ngap (gila tak pompuan melayu terakhiir)....




yeahh! sudah dikerjakan dengan jayanya, big claps! licin wooo, aku makan sorg tuu, cmtular bila perasaan tamak menguasai diri, x sedar yang akmal bayarkan, muahahaha, xnak bagi dia jugak, biasa nya aku bagi lar sikit, tapi tang yang xde manis tuu (tak tahu nak ckp, yang warna hitam tuu, air manisan kot), yang ada manisan aku makan, xde bagi akmal, kejam tak??? so sampai ke saat ini dier kata makhluk comel kat atas nie tak sedap, huhu, padahal dier makan part yang x ada uuummpppphh........

eh daa jumaat laarr..
=)

No comments:

Post a Comment

ada orang bagi feedback