click saja okat =)

Friday 1 April 2011

pizza hut daa tukar cara serve,serve dalam polisterin??

okeh,aku tpu jelar, terinfluenced dgn ben asaari lar nie, tajuk nk gempak... aku lupa bila tapi dalam 2-3 mlm lepas aku makan pizza kat sri gombak, pizza hut kat sini konsep nya ala2 domino, lebih untuk take away and delivery, kurang dining in, pastu x semua menu ada. agak janggal lar, sebab bila aku makan pizza, aku expect lebih sikit, i mean dari segi serve lar.

masa makan kat situ, air pepsi pon cuma minum dalam tin, then soup pon dalam polisterin, macam makan gerai plak, actually i have no problem at all, but when i got lesser than what i am expecting, memang kacau mood lar, okeh jew sebenarnya, cuma kurang presentable and its really not look like pizza hut.

apapun chicken soup sangat lar terbaik! salah satu sebab mengapa aku selalu ke pizza hut dan bukan kenny rogers.
see! waa talak tpu oo, memang x mcm pizza hut kan

ngeee~~ nsb baik soup tu mnyelamatkan keadaan
kalau pasal soup tu kan, tak kira lar, mushroom or chicken, memang bua aku terkenang2 nk mkn pizza hut nie, padahal terpikat dan sedang dilamun cinta dengan soup jew.. haa! lupa citer, masa aku tgh mkn ada accident berlaku, waiter tu bawak pinggan pastu jatuh, habis pecah, tapi kalau tak silap bukan slh waiter tuu, ada budak kecik tolak tgn dia masa dier nak susun pinggan tu atas meja, sian dia, agak2 gaji dia kena potong tak?? macam ni lar hidup, kadang kita kena tanggung salah orang lain...

aku sajer lar bgambar ngan tissue tuu, kang ckp aku tpu lak.

1 comment:

  1. samala kita.. nak mushroom soup tu. sedap tak terkata :)

    ReplyDelete

ada orang bagi feedback