click saja okat =)

Tuesday 10 May 2011

continue- cerita hari ahad

okeh, ni sambungan untuk cerita hari ahad, punya lar best weekend, sampai cerita pon ber episod2,

hari ahad, sama lar, pukul 8 daa terjaga, tapi lepas tgk melodi ngantuk balik, tertido, zuhur aku dekat kul 4, terlajak, aiyak!! pastu perut daa menyanyi2 lagu negaraku, patriotik kan perut aku?? mula2 keluar makan ngan akmal, tapi tak ada idea nak pergi mana, sooooo, aku ajak akmal pergi taman tasik perdana, pastu pusing2 dalam tuu, jadi boring lar plak, last2 aku teringin pergi shopping, halamak!! daa merasuk daa hantu sopink aku, aku ajak akmal pergi jusco setiawangsa yang kitorg pergi semalam, tapi bila nampak sogo, aku pon jadi hilang arah, nak taknak terpaksa akmal masuk parking sogo.

padini sale woooo, then mau tak keruan aku,(kadang2 jew aku camnie), tapi masih dalam kawalan, ada rembat baju2-3 helai, kasut tinggi sikit, beg tak sempat nak capai, akmal daa capai aku pergi kaunter bayaran

yeeeee, tau lar ada sale!

yeah! dpt free towel with purchase over rm250
malam plak kuar dengan din yang budget comel, kalau kuar ngan din mesti sembang lama lar, mcm zaman2 blaja dulu, lupa diri tu daa kerja dan harus mencari nafkah sendiri, tu yang aku suka kuar ngan dak din tuuu, tapi masalahnyee aku akan lupa diri balik lambat then esok malas pergi kerja

bamboo thai cafe,makan kat sini, area sri gombak
dhiyauddin punyeeeee

akmalzainal punyeeeeeeeeee

wa aka raidahcomelnakmati punyeeeeee

air dier mmg terbaik!

apa barang mkan thai restaurant tapi order nasi lemak, charkuey teow camtuuu, sebab aku teringin nak rasa tomyam, tapi semua ada perkataan spicy ooo, karang takleh telan cane? bazir duit boipren aku, so terpaksa aku play safe makan nasi lemak. xde lar sedap sgt, so2 aja, tapi presentable dan cepat, macam makan hotel pon ada, waiter dorang  terus amek pinggan kosong atas meja. gud2

okeh daa habes cerita
saya nak weekend lagi

1 comment:

  1. fuhhh lawa la towel tu kalao wat hantaran mesti cun :)

    ReplyDelete

ada orang bagi feedback