click saja okat =)

Wednesday 18 May 2011

Gambang Waterpark Pahang

hai semuaa!!
meh2 nak citer pasal gambang waterpark kat pahang nie, kalau ikutkan daa 3 kali aku pergi lar, tapi yang kali ke tiga nie sangat manis sebab semua ahli keluarga aku pergi, dan yang bermaknanya fully support by me, ececeyhhh, riak ko eh, xde lar sekadar berkongsi kegembiraan, moga aku makin murah rezeki, amiinn 

rasanya dulu RM19.90,daa naik harga kot



muka cari gadoo nampak


mem besar...


ni apahal bermanja2 ngan rafiq nie??


sorang lagi muka cari gadoo


ikan besar muntahkan airrr, lariiii!!!


jom mandi kat sana papa!!


tgk! aku pakai tudung instant, muahahha



puas jugak lar bermandi manda, lama jugak kat sini, sewa 2 cabana, manusia sikit punya ramai, nasib baik along sempat pergi sewa cabana, papa tido ajew, almaklumlah bukan senang nak cuti2 camnie, mandi sampai hitam legam, aku ngan akmal plak bercanda sakan, memang syookk, anak2 along plak mana ada takut air, rafiq jew yang mengada sikit, auni berlagak gila, lagak macam perenang pro, langsung tak takut air. agak2 dier belum mengerti perkataan lemas kot....

saper nak datang sini aku galak kan lar, tapi kalau nk spend masa satu hari takyah lar sebab tempat nie kecik, bosan lar main benda sama jew, kalau anda perenang yang daa terror memang tension lar, sebab sini semua kolam cetek, then adventure tak ada sangat, setakat nak buang masa dengan family digalakkan okay =)

bahagia tengok papa mama hari tuu

No comments:

Post a Comment

ada orang bagi feedback