click saja okat =)

Thursday 19 May 2011

Demam Jusco Sales

okeh minggu lepas dapat msg dari jusco, 19 haribulan ada sales untuk membercard, rasanya yang tak ada member card boleh kot, so daa set dalam mind nak pergi, tapi tiba2 lupa. and semalam opismate aku ingatkan, hehehe, pastu beria rr nak pergi, mula2 macam taknak tapi bila opis mate tu ckp.

"biasa jusco sales i amik leave, nak buat kerja2 cepat2 lar,so boleh pergi jusco cepat"

huiyooo sampai ambil cuti tuuu, best sangat kew? biasa aku tak plan lar pasal sale2 nie, kalau dah terjejak kaki kat situ aku sambar lar mana sempat, tapi semalam kira memang sengaja pergi, gila semangat, parking kat luar, dahsyat jugak eh penangan jusco nie, hujan2 ramai sanggup datang, parking jauh2, parking kat luar tuu dari pukul 2 petang aku daa nampak, dorang nie tak kerja ke apa?ke sama ngan kawan aku yang sanggup amik cuti tuuu....=)

eleh, sibuk dahsyat lar, apa lar, semalam ko macam orang gila jugak, hahahahaha, aku tak exited sangat sebab malas nak pilih2 dalam lambakan tuu, mana aku dapat jew aku bawak g kaunter, penat akmal ikut aku, biasa lar, aku nie perempuan normal, tengok 70% n 50% tergantung sana sini mau tak parkinson aku, xde lar sampai parkinson, nak ckp cm mata sepet aku nie jadi besar sikit lar.

hasil nya,aku dapat 1 beg, 2 baju n 1 seluar, akmal 2 helai baju, upah bawak barang n jadik driver, hik3.. biasa nya aku tak exited sangat dengan sale nie sebab kalau aku beli barang masa sale mesti balik macam nyesal beli, ada lar cutting tak kena or quality tak bagus walaupun brand yang mahal2, biasa kalau sale aku beli yang branded sikit lar, tak ada lar mahal mana kan, contoh kalau rm150 jadi lar half cmtuu.. tapi alhamdulillah barang aku beli semalam, balik try2 semua macam okay, cuma seluar tak ngam2 ngan kaki aku, tapi boleh diterima pakai lagi, waa happy sampai tidoo pon nyenyak sekali.

gila bosan entry nie tak ada gambar
nnti r aku upload
peace on friday
=)

No comments:

Post a Comment

ada orang bagi feedback