click saja okat =)

Tuesday 31 May 2011

hutan lipur bekelah, third trip!!


okeh, cerita 2 minggu lepas, aku, akmal and din ke hutan lipur bekelaj, hiking sikit, daa 3 kali datang ke sini, tapi still mau datang kali, trek sini agak mencabar kalau nak banding dengan kinabalu, serius! kinabalu trek daa cantik, jalan ajew, kalau ini kena panjat, salah langkah boleh jatuh, sebab kitorang otai (otai lar kunun, gila riak), bukan otai lar, orang lama, yang daa pencen2 nie guna jalan tebing,panjat lar batu tepi2 tuu, ada satu jalan lagi, kalan hutan sikit lar, actually program nie junior aku yang handle, kira dijemput memeriahkan ajew, tolong2 apa yang patut, tolong masak, gila kebulur dorang nie... tahu mandi naik makan, mandi lagi pastu naik berebut nak makan. haih, mcm aku duluuu

da tiga kali dtg, 1st time amek gmbar kat sini

yeah!! jatuh boleh mati, and i always lovee thiss, (bukan suka mati lar,
activity cmnie jew aku suka)


yeah! abg2 n kakak tolong bagi adek2 makan

aarrgghh, aku rindu benda nie, teringat abg2 senior aku!!
aku tlg masak panaskan ini jeeeeeer

kasut licin, damn u pinky nike!!

yeee, thu daa dtg 3 kali,
(muka takleh nak hitam lagi kah)

kejadian tuhan

sampah harus dibawak trun, xde lori sampah kutip

actually sangat banyak gambar, tapi bila upload gila lama, aku dengan tekad dan jitu (apa punya ayat ntah), hallo BM i A1 okay! sambung balek, aku dengan tekad dan jitu mengambil keputusan untuk masuk kan gambar kat atas jew, konon mcm pergi hiking sorang2, cool tak?? fine, tak cool!

nak masuk hutan bekelah nie, kena masuk ngan lori, boleh masuk ngan kereta, tapi jalan teruk lar, kalau sangat sport rim yang tak berapa mahal tuu, naik jew lori okay, tapi satu kepala RM6 tak silap, aku tak bayar pon, semua junior aku handle, hark3

kalau nak datang sini, anda digalakkan, kalau taknak naik tinggi, kat bawak tu pon okay, berkelah kan, tapi atas sangat canteek.....

ni gambar paling atas,kira air terjun ke tingkat pling atas, nmpak dekat,
act 5 -10 meter dari pmukaan air tu aku petik camera
canteek kan gambar, guna sony jew
saya xde dslr
=)

No comments:

Post a Comment

ada orang bagi feedback