click saja okat =)

Tuesday, 31 May 2011

beberapa perkara dalam satu, ingat milo 3 in 1 kew??

assalamualaikum,
salam panjang sikit, gila lama tak mengetuk papan kekunci laptop acer usang aku nie, (acer jew??)so what?? emo

haih, aku bukan ingin mengeluh, tapi dunia semakin buat perangai, semua nak datang serentak, pakej kah??

-kes simbah acid
-kejadian tanah runtuh
-bir halal
-komuter terkandas
-subsidi
-salleh yaakob kawen lagi

ko pehal, pasal SY pon nak kecoh, sajew jew, hahaha, xde aku kesah pon dier nak kawen, tapi tertanya jugak apa ilmu abg SY, muahaha. masalah kat atas berlaku serentak, tuhan mahu menguji barangkali, kadangkala sesak nafas jugak dengan kes acid splasher tuu, apa lar dosa manusia lain dorang nak simbah2, ingat pesta air kat thailand ke, nak simbah manusia tepi jalan?? pasal komuter tu pon satu, naik ngeri laa plak nak naik train ke apa... mesti editor paper pening nak susun berita, semua nampak menarik dan penting, sampai 50 muka surat belum tentu cukup. salah susun paper tak laku nanti,hehe...kesiaaann

isu semasa sama dengan hidup aku, semua datang sekali, tapi bukan semua perkara yang menyesakkan fikiran, lebih separuh perkara baik, tahuu, harus bersyukur....

terima kasih tuhan
=)

No comments:

Post a Comment

ada orang bagi feedback