click saja okat =)

Tuesday 14 June 2011

appreciate the moment....

sungguh indah bila menikmati ciptaan tuhan bersama tersayang....
ini bukan jiwang, tapi hati tenang 

lokasi: tempat main layang2 selayang
&
tasik titiwangsa

ini bukan kali pertama datang, tapi aku suka di sini, maybe ada yang cakap 'borriiiiinnggg...' biar lar mereka. aku lagi suka bergolek sambil berpeluh kat atas rumput, bukan bergaya mcm awk silang kaki kat starbuck dengan coffee latte sambil on9 guna ipad. eceyyhh

layaaannnn.....

amek dier!!!!

asal nampak gumuk ehhh???

peneman setiaaaa.... tukang bawak beg skali
lepas amek kl cc, kita letak dier dalam airrr

okeh jum main layang2 pulak....

pusing2 taliii........
konon2 expert gila nak mati
exiteeddd.....
hoi! men layang2 sambil tdo kew?
fine! mata i sepet

bukan aku tak terrar, tapi angin xde
(cover lineeee)
okay penat berkejaran dengan layang2 rehat depan tasik pulak

 owh penat jugak lar, tapi happy jew, tengok! aku berjaya membuktikan bahawa kegembiraan boleh juga dikecapi di padang, bukan sahaja di shopping mall okay, bagus2, peket pon x koyak ye dak?? haaa, salah satu tips nie. kepada yang kengkonon cool lepak kat kopitiam sambil on9 tuu meh joint aku men layang2 tapi layang kena beli sendiri r.... masa kat sini kan, aku tgk ramai penganten buat photoshoot, lawa2 ooowwhhh
thanks for the moment syg
*appreciate*

1 comment:

ada orang bagi feedback