click saja okat =)

Monday 4 July 2011

saya ada banyak benda nak buat, tapi macam tak ada pape nak buat

kenapa lar lately badan lesu, cuba bangun awl bila dah bangun,boleh pulak termenung, bukan nak terus mandi ke apa.

*haih, actually aku banyak berjalan, ke sana ke mari, tapi macam ada batu kat setiap jari tangan time nak trensfer gambar dari camera untuk update blog.

*aku pergi kerja macam biasa, tak pernah datang lambat dan balik awal, tapi kualiti kerja kurang tiptop sikit sebab aku sekarang selalu lunch lebih sikit dari sejam.

*aku balik kerja, kalau dulu aku suka baca2 apa yang patut, sekarang balik baring macam tiada esok.. taknak bangun2, nasib baik solat itu wajib,bangun lar jugak, kadang2 penghujung waktu baru nak bangun, kan bagus kalau update blog pon wajib.

*aku ada banyak benda nak buat tapi macam tak ada paper nak buat, melepet kat atas katil, tapi bila keluar aku lar paling aktif, huu haa sana sini sampai tak ada sesiapa daa nak layan,hmmm, salahkan katil aku yang empuk nie nak?? katill jahat!!

nak papa mama kot
ahh tekak berkahak plus hidung berhingus
benci

she always in her world


1 comment:

ada orang bagi feedback