click saja okat =)

Friday 1 July 2011

berfoya2 di GLC open day!

last week saya pergi sini, kat klcc, hmmm, x banyak komen sebab pergi sekejap jew, plus masa tu kurang ramai orang. banyak company besar yang ada, kalau nak dapatkan info pasal company GLC nie sangat bagus datang. saya datang hanyalah untuk mengisi masa lapang dan lebih kepada berfoya2 =)
meh2 tengok, kang sesat plak

cimb goodie bag distributor
aku tengok ramai orang dapat beg2 semua. tapi time aku pergi macam tak ada orang nak bagi pon, mentang2 aku tak lawa, pilih kasih betol, nasib baik kakak kat atas nie bagi aku beg cimb, dier baik giler, siap ajak aku amem gambar lagi... suka3
okeh mengong daa start

temgok jari aku tuuu? mula2 aku sentuh, skali kat tepi tuu
 ada tulis do not touch, so agkat jari aku balek
GLC?
semua mengimpikan to be a part of them rite?

No comments:

Post a Comment

ada orang bagi feedback