click saja okat =)

Friday 22 July 2011

sesi melepaskan ion2 negatif

eceh, tajuk ber ion2 bagai, padahal nak citer haritue aku pergi redbox ngan kawan2 tercinta, pergi karaoke, yelar takkan pergi berenang pulak kat redbox kan?. serius memang lepas semua ion negatif tu, actually karaoke adalah perkara paling aku tak reti, suara plak kalau nyanyi maknanya sedang memberi isyarat pada katak untuk memanggil hujan, tetapi apakan daya, kawan2 semuanya kaki karaoke kononnya mereka memiliki suara emas nak siti nurhaliza taruddin (ambek ko nama penuh siap)

model korean (muntah biru merah)


sempat peace, tak boleh blah

din xmau lepas mic langsung weh....


alamak daa start daa lagu joget


hoi!! rosak screen tv tuu kena air liur korang


lepas melalak,ini lar hasilnyaa


sekian terima kasih...........
hmmm, karaoke nie aku jarang2 sangat pergi, kalau kawan2 or bf sangap nak melontarkan vokal mereka barular aku ikut, tak pernah menolak pon, sejujurnya aku kurang gemar berkaraoke sebab suara aku cam guruh, tapi takkan nak menghalang kawan yang gemarkan nya pulak kan, spoil mood nanti..yelar semua nak karaoke tiba2 aku boleh cakap taknak ikut,tak ke rosak weekend yang indah mereka...., contoh kalau kawan main golf aku boleh temankan walaupun aku hanya tahu guna putter, tapi kalau aku nak shopping cuci mata, mereka pon never say no eventhough menyampah sangat dorang nak layan aku tgk baju kan (kawan lelaki lar, kalau perempuan ajk sopink berlari dorang dtg teman).. give and take hokeh..

asal satu gambar akmal pon xde,
tular saper suh jadi cameraman

No comments:

Post a Comment

ada orang bagi feedback