click saja okat =)

Monday 28 February 2011

Daging ayam dekat lidi =Sate Samuri

as salam dan selamat pagi kawan2!
semalam hari pergi mkn sate samuri lagik!! suka3.. owh sungguh teruja dan seronok (ntah paper, melahirkan rasa exited dgn sopan) dah2, berbalik kpd agenda, aku suka giler sate samuri nie, tapi tak makan selalu lar, pasal sate samuri nie plak ada ad google, tapi x banyak info, cuma tahu sate nie ada 19 cawangan, hmm hebat jugak kan. (kalau info salah sorry, aku amek kat wiki)

jom layaaaaannnnnnn.........
(mcm lar bnyaaakk sgt gmbar)
aku x bluurkan muka akmal,dier terbluur sendrik

best wooo!

hmmmm, lapaaaaar r plak
(air liur telah bertindak balas)

tadaaa!!!! muka dak poyo suka dpt sate
kalau awk smua nak pergi sate samuri ajak saya taw, kita kan kawan
(gilo!, dah r, asal aku suka merapu pagi2)

No comments:

Post a Comment

ada orang bagi feedback