click saja okat =)

Saturday 26 February 2011

Konsert Maher Zain?

hai semua!!
tak lar, bukan konsert lar, semalam aku pergi karbival jew kat stadium tuuu, ada booth2 jualan kan. nak kata meriah tak lar sangat so2 lar kan. tapi dalam x best tu aku merembat jugak 2 blouse, ekekeke. eh tapi betul lar, saya daa lama x sopink (piiirahh)

sebenarnya teringin jugak nak pergi konsert tu, tapi fikir2 alik xkot, akmal plak not in the house, outstation ooo, xde geng sangat nak pergi, kawan2 diam ajer bila ajak (mungkin mereka mengalami sindrome poket kering di akhir bulan) , dengan itu aku menumpang kasih dengan kakak2 akmal, muahaha. semalam pergi karnival tu dengan dorang lar. ni tido umah angah akmal lagi haa, bangun2 update blog, apa punya perangai entah.

jangan tanya konsert tu best ke tidak, sebab saya x pergi, eh aku rasa aku ada masalah dengan membahasakan diri lar, kejap aku kejap saya, kalau dengan kawan baru and lebih tua aku bahasakan nama. paper lar cik raidah oooiiii.

okay lar, ngadap tv plak, almaklumlah, kat rumah sendirik tak ada tv, so dok umah orang ni boleh tengok2 tv. kalau tak siapa nak manfaatkan tv besar tu, betul yak ngah? hark3 (gelak jahat)

chow!
happy2 selaluuuuuu
=)

No comments:

Post a Comment

ada orang bagi feedback