click saja okat =)

Tuesday 1 March 2011

adaptation....

hai semua,
selamat balik kerjaaa! seronok bila dapat baring setelah penat seharian kerja kan, heaven ooo.... aku sungguh penat, tak tahu apa bikin yang penat sangat, actually dalam proses menyesuaikan diri dengan culture kerja yang baru. memang jauh berbeza, tapi dah nama kerja,selagi ada orang sudi hulur duit tiap2 bulan mana boleh cakap banyak, akmal pon daa bosan dengar aku merungut.

bukan aku tak suka kerja baru nie, tapi keadaan sekeliling yang banyak mempengaruhi sampai kadang2 aku murung sendiri. takper lar rezeki jangan ditolak "(penyedap hati) hehehehe

hari nie okay dari semalam, tapi tak tahu kenapa hari nie lagi penat, setan kot... banyak setan nya, shuuuuhh g main jauh2.. apapun, setiap rezeki yang datang memerlukan perngorbanan, tak semua yang bernasib baik dan tiba2 ada sejuta dalam account, kalau ada mesti boleh bilang dengan jari kan, campur jari kaki 20, so maknanya kurang dari 20 lar kan. oleh itu berusaha lar selagi mampu.

aku suka buat muka happy

=)
penat tp ingin terus melangkah

No comments:

Post a Comment

ada orang bagi feedback