click saja okat =)

Wednesday 2 March 2011

HR Steak Houseee............... murah plus sedap =)

hai semua!!!
nada mesti riang gembira

cerita pasal makan kan, aku teringat kat satu tempat nie, HR Steak house, murah dan sedap, saper xnak kan mkanan murah, lain lar awk ada duit berkepuk sampai tak tahu nak buat apa. dah puas derma pun banyak lagi, boleh lar hari2 makan kat KL tower yang pusing2 tuuu.....

meh2 nak citer satu tempat makan yang agak best lar bagi aku. suasana plak sesuai untuk yang bercinta, redup2 gituuu.. hehe, HR steak house ni kat kg baru, memang murah, chicken chop pon baru RM 6.50 camtuu, sedap jugak =), air pon murah, mana nak jumpa kat KL nie air gelas besar RM2 kan. air masak gelas besar boleh lar kot..... aku minum laici RM2, akmal minum sirap laici RM 2.50, berbaloi lar kan....

sedap woooo =)

asal aku punya sikit kuah?? diskriminasi!!

air dalam gelas besar RM 2 jew


masa aku nak balik tu daa mgrib, sebab tu gambar ala2 romantik de amor gituuu ( kalau mama aku tahu aku merayap masa mgrib mesti dia bt muka pastu ckp "elok sgt lar tuu").. hahahaha. eh apa lagi,g ar makan kat sana, ntah kenapa lately aku asyik promote makanan, maybe cita2 sebenar aku nak jadi host jalan2 cari penampar makan. hmmmm, nanti aku pikir balek apa cita2 aku.

selamat makan,
saya rasa macam nak makan lar...kenapa eh??

No comments:

Post a Comment

ada orang bagi feedback