click saja okat =)

Wednesday, 2 March 2011

its a box, chocolate or a photo frame???

eh awk, kita nak gtaw, haritu kan kita dapat adiah taw, hadiah tu kan sweet sangat, kita bukan nak menunjuk2 tapi kita nak shre jelar, cuba teka kita dapat box, chocolate or a photoframe???

dah2 xyah nak berkita2, gewdik dak raidahrashidi nie! tapi nak ckp lar kan, hatiku berbunga riang, ececeyhhh (geli tak). hahaha, dipendekkan cerita entry,, aku sebenarnya dapaaatttt....

^

^

^

^
x nampak ehhh???
^

^

^

^

zoom kasi besar skeeettt....

dalam nya adaaaaa
chocolate!!
dengan ini saya mengumumkan yang saya dapaaaaaaaat (bunyi gendang2).... dapat box yang boleh bt photo frame, bleh selit gambar kat depan tuuu, dan di dalam nya ada ferrero rocher, suke3!! saya tahu kalian tentu cakap " lantak engkau lar, ada aku kesah??", saya jugak nak cakap " sukahati aku lar, daah blog aku kan,awk jeles eeehhhyyyy??? "..

hahaha,
=)

No comments:

Post a Comment

ada orang bagi feedback