click saja okat =)

Wednesday 9 March 2011

bila aku mahu jalan2, aku selalu ke sini....

assalamualaikumwarahmatullah dan salam sejahtera,
(gila ah, macam pembaca berita tuu)

sambungan kepada tajuk entry ialah,
bila saya mahu jalan2 saya ke tasik titiwangsa, sebab suasana agak best, view pon chantek, kalau family amatlah sesuai, di samping menjimatkan kos kan, dari bawak anak2 ke shopping mall, melayang gak setengah ribu ye dak?? ( eceyyhh ckp mcm daa ank dua), aku ada ank tekak apa! itu baru satu, satu lg anak apa aku ada ehh? hmmm, xtaw, korang pk sendrik...

berbalik kepada tasik titiwwangsa, aku memang suka tempat nie, walaupun ramai ckp kawasan nie 'panas' tapi selama aku pg sejuk jeww, hehe... xde plak nampak perkara x senonoh atau pasangan kekasih bikin carekarama, maybe sebab aku rabun, rasanya daa pakai spec...ke time aku pergi memang bukan musim mengawan? paper jelar kan..

kat tasik nie aku boleh jalan2, kuar sket peluh tuuu, xyah bayar 1 sen pon, pg gym mahal lak kang, pastu bukan nak bersenam sgt pon, sajew lepak2, tapi klo lepak kat ikea pon best, tp ada ongkos lar, msti ada grab dan pg kaunter, pastu fhm2 lar kan? kuar duit lagi, blom masuk meatball yang marveles tuuuu, ( lorh lapaa plak,tringat meatball, huhu)

selalu di sini......
pastu antara sebab lain aku suka pg sini sebab aku suka aiskrim roti!! faveret, sini banyak jual eskem roti, best2.. ada topping chocolate rice lagi, RM 2.50 saja okay.aku pernah semata2 pg tsik ini untuk eskem tuuu.. pcaya x? (xnak cayer sudaaaaah)
alaaa ngidam daaaah, sedap!!

 sebenarnya tempat reakresi mcm nie bagus, aku sgt2 suka tgk 1 family dtg sini, siap ada atuk ke cucu, memang meriah habes lar, happy jew aku tgk, klo mama ngan papa aku ada kat sini, daa lama aku ajk, pastu tunjuk kat dorg bkan dorg jew ada fmily taw,aku siap bwk ank sedara aku yg bru lhir tuu skali, hambek ko... (statement jeles nak mati)..
tenang......

auu cakk!!!! ter opocot tak??

 ok lar tu jew nak citer, pasal TASIK TITIWANGSA
=)

No comments:

Post a Comment

ada orang bagi feedback