click saja okat =)

Thursday 28 April 2011

bangun pagi gosok gigi, minum kopi makan roti

hai semua, morning!!!!
gila ceria tajuk entry kali nie,

awl woo aku bangun pagi, nak kemas2, gila exited nak balik kampung malam nie, weh x sabar, nak jumpa mama papa, rinduuuuuuu........... (ololoooo,pang nak?)

lama x balik kg weh, sejak2 berkerjaya nie, memang lupa diri betul, hehe, bukan, sebuk lar.... nak balik takut penat nanti karang. daa penat tak dapat perform, nanti bos aku marah pastu cakap aku pekerja kurang berdedikasi, haaaa takmo2, saya pekerja yang baik (konooonnye lar)

lately selalu sakit lar,semalam pun pergi klinik, dapat banyak ubat, tapi satu haram pun aku tak makan lagi, malas, nak buat display dalam kereta jew, nanti daaa expired aku g klinik mintak ubat baru. hehe.. taktaw sekarang macam mudah sakit perut dan kepala, makan tak teratur kot, semua main ngap jew, menaikkan diameter perut jew, satu aktiviti yang best tapi kurang sehat, jangan jadi macam saya. =)

lama kan tak update, minggu lepas ada kursus, nanti wa cerita sama luu yaa, banyak gambar best2 nak tayang nie, biasalar aku kan riak campur takbur, bila ntah nak insaf, hahaha... banyak jugak cerita nak dikongsi, tapi tular, ibarat kata ben ashaari, masa selalu mencemburui blogger, tak gituuu kawan2??
see!! muka ceria tak??
comel kan??
(ada kena tampar kang dak ryda nie)

take care readers!
(eleh, macam ada pembaca blog picisan ko neh rydaa)

No comments:

Post a Comment

ada orang bagi feedback