click saja okat =)

Monday 2 May 2011

hari ini dalam sejarah,tetibee wujud perkataan Tuesday Blues dalam hidupku

salam, cuba menceriakan diri di pagi hari, kepala berat, then sakit tekak. badan tak larat, macam lar semalam aku yang drive dari kemaman ke kl, lagik banyak bunyik, mungkin sebab lama cuti dan membuatkan badan nie jadik pemalas kot (ke memang daa malas? teeett)

yeah! xde monday blues, tapi tetibaa terwujud tuesday blues plak, ntah paper aku nie, dasar pemalas tooolll.... pang se das kang! pagi nie aku bangun awl jugak lar, mandi pon kul 6.30 tadi, ececeyhh bangga2, tp rasa badan macam taknak bangun lagi lar, sindrom betul la.

aku balek kampung last week, seronok jumpa mama papa, best weh! 1st may kitorang pg gambang waterpark, best!! tapi manusia sikit punya ramai, dorang tak reti dok umah ke? nanti nak update ngan gmbar, ngee~

sangat manis di sana,
macam xnak balik daa sini
tapi kalau tak balik, ada kena buang keje kang
happy tuesday!!

1 comment:

  1. alalala.. same la dengan saya.. mood malas jee.apela nak jadik nie.

    ReplyDelete

ada orang bagi feedback