click saja okat =)

Thursday 5 May 2011

dinner at concorde hotel...

okeh, dah lama tak update blog, so sekarang mahu update sepuas hati, banyak agenda, takper saya apdate satu2, ini cerita lama, kalau ikutkan sudah basi, tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, adakah kamu lupa?? ini blog siapa? blog saya kan, so suka suki lar nak update cter brapa tahun lepas pon (aku emo sorang2, hahahha)

dinner nie aku yang fully support sebab ada duit lebih sket lar, gaji i kan ribu riban, so biasalar takat belanja makan kat concorde, HENTIKAN SEGALA PENDUSTAAN RYDAA!! hahahha, dinner nie daa lama sebenarnya, sebelum aku pergi course lagi, dinner bersama2 officemate, makan free sebab hari tu my branch tempat aku kerja dapat award apa entah, so ada rezeki buat lar makan2, gitu lar ceritanya, so dapat lar makan free, alhamdulillah.......

mula2 sampai aku cam buhsan sket r, ingat semua daa sampai, sekali aku yang paling awal,makanan best lar jugak, tapi maybe sebab perut daa masuk angin, jadi aku tak dapat makan banyak sebab kenyang, tapi banyak jugak rembat choc cake tuuuuu, sedap woo!! termimpi2 sampai sekarang, gila tipu....

 
1st gambar yang aku amek lepas jumpa siyus nie...
 
amoi mata sepet
 
kegedikkan haruslar terserlah
 
ada band oo, mereka sangat best!! enjoyed..

my fav pic!!
  
semua tak sabar nak melantak

amoi ini manyak cantekkk

jommm!! semua serbu makanan!!!

cake berupa di atas kena ngap ngan aku dalam 4-5 kali koot
 
yeah! sudah kenyang, gambar ramai2 pulak
 actually, gambar banyak tapi camera kak lina, aku boleh plak tertinggal camera, x pernah tinggal, sekali boleh lupa plak, so ada gambar di atas aku kipnap dari fb kak lina dan selebihnyadari camera cikai aku ajaaa dong... baru perasan, kurang gambar makanan, hehi..... lapar sangat kot, semua makanan masuk perut dulu sebelum di snap,muahahha

alhamdulillah atas rezeki tuhan

No comments:

Post a Comment

ada orang bagi feedback