click saja okat =)

Friday 6 May 2011

melepak di malam weekdays....

selamat pagi!!
aku bangun awl di pagi weekend nie, tiba2 buka album ada gambar masa jumpa shigim, josh n chris, nak update tapi lupa, so dengan semangat berkobar kobar saya pun hupdate...

biasanya kan, bila weekdays, aku jarang balik lambat, pukul 12 r paling lambat tido, itu kalau kurang biasa, kalau kebiasaan nya aku tido pukul 10-11, sebab rumah aku bosan, so cepat lar ngntuk, tapi minggu lepas, josh and chris ajak lepak, kat area subang-damansara nun jauh di sana, memang lambat lar balik pukul 1 camtuu, kalau weekend aku memang balik lambat pun, rasa cam gila innocent duk umah malam2 weekend, tapi kalau weekdays,cam rasa bdosa plak, nasib baik esok nye tak ngantuk sangat (giler kecoh), problem nye kalau aku jenis kalau tak cukup tdo, mula lar kepala weng. ke memang daa weng??? =)

tapi perasan tak, bila kita melepak dengan kawan2, penat, kadang masa terbuang, kena pergi sana sini tapi langsung rasa tak susah, bila balik happy jer, sebab bila berjumpa, share story, share ideas, dengan kawan pon boleh belajar sesuatu kan? so hidup anda lagi bermakna kalau ramai kawan, sebab orang tu perangainya berbeza2, lain orang lain cara, secara tak langsung, kita akan belajar 'caranyaaa'....

sudah2! gambar please take over....
cak!! sampai2 cari toilet

sorg skema sorg weng

the boss! giler serius kira budget 2030

okeh daa abes kira budget mka happy

mata sepet!!

dua2 senget, tapi shigim lagi senget!
walaupun sampai rumah lambat, badan penat, tapi bahaia jugak keluar lepak, kitorg semua position sama, so semua stress, lepak2 cmnie boleh hilangkan tension

aaarrrhhh,
mau kan, mereka, mereka dan merekaa
=(

No comments:

Post a Comment

ada orang bagi feedback