click saja okat =)

Friday 6 May 2011

THOR vs FAST FURIOUS 5

weekend lepas aku balik kampung, memang best sebab agak lama tak balik kemaman terengganu darul iman, sampai malam, esok nya aku terus merayap pergi mesra mall, seeeebbaaaabb, mesra mall daa ada wayang, merasa lar orang ganu nak tangok wayang, xyah pergi kuantan daah... orang selalu kaitkan tempat macam tu dengan maksiat, bagi aku ats manusia itu sendri lar, masa aku tengok citer tuu , ramai jugak family datang tengok wayang, bawak anak2 kecik, seronok jew mereka, kan bagus tuuu, berhibur bersama keluarga.macam tasik2 tempat beriadah, bagus ada tempat camtuu, so family boleh bersantai,luang masa dengan anak2, tapi ada setengah orang bukan bersantai, ada agenda lain pulak, hurm, sendiri pikir lar, awk daa besar kan... tapi jangan disalahkan tempat, salahkan manusia yang guna tempat tu okay?

okeh terbebel plak, nak citer pasal thor and fast furious 5 yang aku tengok kat mesra mall nie, dua2 best, tak rugi tengok, thor grafik cantek,tapi tak tahu lar kalau bagi budak2 grafik yang expert tu rasa biasa2 jew,saya bukan budak grafik, so tak tahu tahap mana grafik filem tu dihasilkan, nampak hebat lar di mata sepet saya. fast furious plak, susunan cerita menarik, aksi macam biasa, sentiasa kebaboomm

abg badan ketak2, cekci woo

makin laku natalie portman, teringat black swan ms tgk cter nie

great action movie

ya rabbi, hot nyer 2 makhluk kat ats nie,
boleh amek saya jadi adik angkat tak? saya janji tak nakal
ada banyak persamaan antara dua cerita nie, dua2 ada nilai kekeluargaan, yang citer fast furiuos hero daa nak dapat baby, kalau thor plak mmg berkisarkan anak yang belum matang ak melawan ayah, konflik macam biasa, timbul dari hasad dengki dan agenda tersembunyi. at first hero mesti macam daa buntu nak buat apa. tba2 ada solution yang sangat wow, contoh untuk citer thor, mana nak tahu tukul tu tba2 datang plak, kan3??

yang tak tengok lagi,
pergi lar tgk skang, x rugi kot, cuma rugi masa lar
=)

No comments:

Post a Comment

ada orang bagi feedback