click saja okat =)

Thursday 7 April 2011

hari-hari bersama peminat ikan tegar

  salam semua!!
selamat pagiiiii,
(ii kena banyak menunjukkan pagi disebut panjang)

okeh, nie nak citer (ce citer ce citer), nak citer pasal salah satu aktiviti aku di hari minggu, tengok ikan, tngok ikan?? yeee kawan2 mari kita tgk ikan, aku bukan lar peminat ikan, tapi berkenalan dan menjalinkan hubungan bersama peminat ikan, apa mau buat, layaaaaaannnnn.....

dapat tengok ikan happy macam dapat tgk
pompuan menari tiang

banyak jeniss wooo, pelik2 lar, tapi ikan
todak xde plak


menghayati dengan penuh kekusyukkan
 keseksian ikan ituuu

walaupun aku bukan penimat ikan sangat, tapi kadang2 best jugak, datang kedai ikan, layan ikan pelik2, ada macam kayu, macam buih2, ada jugak macam daun, macam muka shah rukh khan pon ada, betul waa cakap luu. tapi kan aku tak faham kalau yang harga mencecah ribu riban tuuu, maybe spesis susah jumpa kot. dan kebiasaan nya ikan lawa n comel murah jew, tapi kalau yang garang nak mati, dengan mimik muka hodoh nya,muka nak gangster sedia untuk pecah rumah itular yang mahal, seriusssss, talak tipu lu olang punyaaa...

end up, setelah hampir setengah jam menghayati dan berkenalan dengan ikan2, aku belikan peminat tegar ikan, ikan emas dalam gambar di atas, dia boleh senyum nampak gigi, lama wooo dier senyum sambil ckp iloveu...

jangan dok senyum sangat aih
bulan depan waa demand handbag guess satuuuuu

No comments:

Post a Comment

ada orang bagi feedback