click saja okat =)

Tuesday 5 April 2011

sesiapa yang ada masalah kulit dan ingin membetulkan peredaran darah sila ke kolam air panas selayang

gila panjang tajuk entry aku, malam santu haritue kan, kita kan, pergi kan (pang kang), kolam air panas kat selayang, best jugak, ramai orang, tapi gambar kita amek semua tak clear sebab tak guna flash, satu jew clear, kawasan kolam nie gelap sikit, malap2 romantis gituu, so takkan kita nak bukak flash, nanti semua pakcik yang sedang menikmati air panas suam2 kuku kaki mesti terkejut beruk makyeh, kalau ada penyakit jantung, nanti kita yang disalahkan.

see!! berasap2,kagum2...


tgk ramai org kan.... meh2 joint skali
actually kat sini ada 3 kolam, ada yang betul2 panas, then panas jew, and satu lagi suam, yang suam tu memang ramai mandi kat dalam tuu. air panas nie datang dari perut bumi, so memang bagus untuk peredaran darah lar, masaaku pegi tu orang memang daa ramai, siap ada bisness sewa baldi and besen lagi kat situ. ramai lar sewa untuk rendam kaki and mandi manda, besh wooooo......
satu2 nya gmbar yang clear, aku sewa baldi besen n
gayung tuuu, RM 2  saja!

cuma satu aku tak berkenan masa kat sana, ada laar 4-5 orang macam tu dok main simbah2 air panas, yang jadi mangsa mesti mengeliat panas kan, then pg amek air panas kat kolam paling panas, balas balik, terjerit2 sampai ganggu pengunjung lain, aku tgk org lain relax jew, sambil bersiram manja dan merehat2 minda, dorang boleh plak berkejar kejaran ala2 shah rukh khan dan kajol, hangen jew aku tgk, bukan dengki ke apa, daa kacau orang lain punya ketenteraman, tak elok lar, maybe bapak dia ada share kot, or maybe jugak itu kawasan atuk dia.wallahualam...

jom2 ramai2 memeriahkan kolam air panas selayang
semalam saya baru dilantik menjadi duta kolam air panas selayang
(perenggan pertama jew aku berkita2,pastu sambung berhaku2)
giloo

No comments:

Post a Comment

ada orang bagi feedback